گروه سایبری فاتح

گروه فرهنگی فاتح خیبر (تاسیس : 1393)

لوگوي فاتح
همسنگران
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰
مهمان کنگره آمریکا : سخنان رهبر ایران درباره محو اسرائیل از روی نقشه را «جدی» بگیرید

یکی از مدعوین کمیته امور خارجی مجلس آمریکا گفته که باید صحبت‌های رهبر ایران در خصوص پاک شدن اسرائیل از روی نقشه، جدی گرفته شود.


 
به نقل از فارس، کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا امروز نشست استماعی با عنوان «حقوق‌بشر، یک زندانی بین‌المللی» برگزار کرد.
 
یکی از مدعوین این نشست، «مارک لاگون» رئیس موسسه خصوصی «خانه آزادی» بود؛ وی در پاسخ به سوال «رندی وِبِر» نماینده تگزاس در خصوص موضع آمریکا در قبال وضعیت حقوق‌بشری ایران و نقض حقوق اسرائیلی‌ها با تهدید به نابودی از سوی ایران، پاسخ جالبی داد.
 
لاگون ابتدا به روابط پسابرجامی آمریکا و ایران اشاره کرد و گفت: «وقت آن است که به وضعیت حقوق‌بشر در ایران توجه شود و بر این کشور فشار بیاوریم.»
 
ایران پس از امضای توافق با 1+5، بر اساس تعهدات برجامی خود، راکتور اراک را با سیمان پر کرد و از آن پس دولت اوباما بارها اعلام کرد «مسیر ایران به سمت بمب (اتم) را مسدود کردیم.»
 
دولت اوباما پیش از این توافق بارها اعلام کرده بود که تلاش ادعایی ایران برای دستیابی به بمب اتم، مشکلی است که باید با فشار حل شود.
 
مارک لاگون در ادامه به بخش اسرائیلی سوال پاسخ داد و گفت: «در خصوص سخنان رهبر ایران نظر من این است که باید سخنان دین‌سالاران را بخصوص وقتی از محو یک کشور از روی نقشه حرف می‌زنند، جدی گرفت.»
/2759/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">