گروه سایبری فاتح

گروه فرهنگی فاتح خیبر (تاسیس : 1393)

لوگوي فاتح
همسنگران
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

امیر حیدری :

ارتش قوی ضرورت یک کشور است

ارتش قوی ضرورت یک کشور است

جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش گفت : ارتش قوی ضرورت یک کشور است و این ارتش قوی که امنیت را در کشور ایجاد می کند.


 
به گزارشفاتح خیبر به نقل از میزان، امیر کیومرث حیدری جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش در نوزدهمین همایش تربیت بدنی نزا جا که در سالن همایشهای شهید مطهری در محل ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد با بیان اینکه مدال یک ورزشکار معلق به همه مردم آن کشور است اظهار کرد: همچنان که شهدای ما با گذشت از زندگی و جان خود امنیت را برای ما به ارمغان آوردند ورزشکاران نیز با صرف زندگی خود مدالهای رنگارنگ را برای ما به دست می آورند که این مدالها به فرموده مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا نشانه تشخص و هویت ما محسوب می شود.
 
وی افزود: وقتی که پرچم جمهوری اسلامی ایران برفراز پرچم کشورهای روسیه وآمریکا قرار می گیرد اشک شوق در چشم هر ایرانی حلقه می زند و من خودم یکی از کسانی هستم که با دیدن این صحنه اشک شوق می ریزم وسجده شکر به جای می آورم.
 
جانشینی فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه به احتزاز در آوردن پرچم ایران بهترین هدیه به ملت ما محسوب می شود عنوان کرد: ورزشکاران ما با تلاش خود آن پرچمی را که شهدا، جانبازان ورزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس در قله نگاه داشتند را همچنان بالا و برفراز نگاه می دارند.
 
امیر حیدری با بیان اینکه دوصفت از صفات حضرت موسی در قرآن کریم قوی و امین عنوان شده تصریح کرد: اگر دو صفت قوی وامین بودن فرد و جامعه را همراهی کند آن فرد وجامعه به سعادت می رسد و امروز ما نیز درجامعه خود در سطوح مختلف به افراد قوی و امین نیازمند هستیم.
 
جانشینی فرماندهی نیروی زمینی ارتش در پایان با بیان اینکه همه ما باید در امانت دار بودن برای نظام اسلامی کوشا باشیم عنوان کرد: ارتش قوی ضرورت یک کشور است واین ارتش قوی که امنیت را در کشور ایجاد می کند.
/2759/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">