گروه سایبری فاتح

گروه فرهنگی فاتح خیبر (تاسیس : 1393)

لوگوي فاتح
همسنگران
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

فرمانده نیروی هوافضای سپاه :

جرأت دارند چند روز بدون محافظ تردد کنند بعد بگویند کشور نیروی نظامی نمی‌خواهد / ایران را با کشورهای شکست‌خورده ژاپن و آلمان مقایسه می‌کنند / متأسفانه خط قرمزی در حوزه سیاست نداریم / صنعت موشکی ما از ایده تا محصول کاملا ایرانی است

جرأت دارند چند روز بدون محافظ تردد کنند بعد بگویند کشور نیروی نظامی نمی‌خواهد / ایران را با کشورهای شکست‌خورده ژاپن و آلمان مقایسه می‌کنند / متأسفانه خط قرمزی در حوزه سیاست نداریم / صنعت موشکی ما از ایده تا محصول کاملا ایرانی است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : وضعیت ایران را با دو کشور شکست‌خورده ژاپن و آلمان که اجازه ندارند ارتش داشته باشند مقایسه می‌کنند و می‌گویند اگر نیروی نظامی نداشتیم وضعمان خوب بود اگر جرأت دارند چند روز بدون محافظ تردد کنند بعد بگویند کشور نیروی نظامی نمی‌خواهد.


 
به گزارش فاتح نیوز به نقل از فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای کاشان اظهار داشت: امروز برای عبور از موانع انقلاب و کشور، 2 راه داریم و باید راه را بشناسیم و با پرچم‌داران هر مسیر آشنا باشیم.
 
وی افزود: عده‌ای معتقد هستند برای حل مشکلات کشور باید به سمت آمریکا و غرب برویم و اگر آشتی با آمریکا انجام شود، بر همه مشکلات غلبه می‌کنیم؛ این تفکر در جامعه و مسؤولان کشور هم طرفدار دارد البته بر اساس نظرسنجی‌ها، بعد از توافق برجام طرفداران این تفکر به‌ شدت کاهش پیدا کرده است.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گروهی دیگر ایستادگی، حرکت انقلابی و نگاه جهادی را تجویز می‌کنند، مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) و قشر عظیمی از مردم طرفدار این ایده هستند.
 
وی اضافه کرد: سال 59 کشور عراق جنگی را علیه ایران شروع کرد، آمریکا از ماه‌ها قبل در جریان حمله صدام به ایران بود؛ اما چرا اقدامی در جهت منصرف کردن او انجام نداد و حتی باعث طولانی شدن این جنگ شدند، چرا بعد از حمله عراق به کویت صدام را کنار گذاشتند و چرا زمانی که بعد از 3 دهه عراق در حال تشکیل حکومت بود، داعش را به جان این کشور انداختند.
 
حاجی‌زاده ادامه داد: آمریکا در طول مدتی که داعش به وجود آمده است فقط آن را مدیریت می‌کند و اقدامی برای از بین بردن آن نمی‌کند، همچنین به بهانه مقابله با این گروهک، پایگاه‌های خود را در عراق زیاد می‌کند.
 
وی با اشاره به اتفاقات رخ‌داده در کشورهای اسلامی تصریح کرد: آمریکا با حرکت نظامی لیبی را به ویرانه تبدیل کرد و باعث جنگ داخلی در این کشور شده است؛ آمریکا با کمک عربستان به یمن حمله کردند و هرروز شاهد کشته شدن تعدادی از مردم این کشور هستیم، آن‌ها برای کشتن مردم یمن کمک‌های نظامی و اطلاعاتی به آل سعود می‌کنند که همه این اتفاقات جای سؤال دارد.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آمریکا با تحریک صدام به کشور ما حمله کرد و مدت‌ها شهرها و استان‌های ما را ناامن کرد با تفرقه‌افکنی، قوم‌های مختلف کشور ما را به جان هم انداخت و منافقین را علیه ایران حمایت و آن‌ها را از لیست تروریست خارج کرد.
 
وی عنوان کرد: دشمن ما با تشکیل شبکه‌های مختلف در فضای مجازی، جوانان ما را مورد سخت‌ترین حمله‌های فرهنگی قرار داده است، حتی آمریکا با تشکیل قرارگاه عملیات اقتصادی، وزیر خزانه‌داری خود را مسؤول هدف قرار دادن زیرساخت‌های ما کرده است تا بتوانند برای مردم ما مشکل ایجاد کنند.
 
حاجی‌زاده با اشاره به حوادث منطقه گفت: باوجود همه اقداماتی که آمریکا با همکاری پشتیبانان خود در منطقه، علیه ایران و کشورهای غرب آسیا انجام می‌دهند، چگونه می‌توان گفت آمریکایی‌ها خیرخواه ما هستند، کدام نمونه مثبتی را داریم که بگوییم آمریکا با این کار یک مشکل از مردم را حل کرده است.
 
وی افزود: آن‌ها فقط دنبال منافع خود و تجزیه منطقه هستند. چرا باوجود همه این مثال‌ها، بعضی مسئولان ما تا این اندازه به غرب اطمینان دارند و نسبت به آن‌ها خوش‌بین هستند چرا دنبال این هستند که با نزدیک شدن به غرب هرچه داریم را تقدیم آنان کنیم.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عدم موفقیت آمریکا در ایران تصریح کرد: آمریکایی‌ها با همه راه‌هایی که در کشورهای دیگر استفاده کردند در ایران موفق نشدند، اما دنبال راه جدید هستند تا به اهداف خود برسند، هدف آمریکا کاملاً مشخص است آن‌ها دنبال براندازی نظام هستند؛ تاکتیک جنگ و تحریم و ... جواب نداده است و حالا به دنبال نفوذ هستند.
 
وی بیان کرد: هدف آمریکا تغییر نکرده است، فقط روش خود را تغییر داده‌اند ما با بعضی از اقداماتی که انجام می‌دهیم در حال کمک به هدف آمریکا هستیم.
 
سردار حاجی‌زاده با اشاره به بازگشت سفیر انگلیس به ایران خاطرنشان کرد: پای انگلیس‌ها دوباره به کشور باز شد که در صورت عمل نکردن دستگاه‌های اطلاعاتی به وظایف خود، منتظر باشید از جانب انگلیسی‌ها چه توطئه‌هایی در کشور پیاده خواهد شد، آن‌ها مطلع هستند سال آینده سال انتخابات است و مسلماً برنامه‌هایی دارند.
 
وی ادامه داد: این کشور خبیث چه سودی برای ما دارد که اجازه می‌دهیم به کشور ما برگردند اگر قرار بود با تکیه‌بر دشمنان به نتیجه‌ای برسیم، در جنگ 8 ساله پیروز نمی‌شدیم، در این جنگ با کل دنیا روبرو بودیم و باروحیه انقلابی توانستیم به پیروزی برسیم.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بعد از تحریم تسلیحاتی، مقام معظم رهبری فرمودند باید تسلیحات را بومی‌سازی کنید، امروز اگر می‌بینید پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی در کشور تولید می‌شود، به خاطر این نوع نگاه است.
 
وی عنوان کرد: ادبیات آن‌ها در قطعنامه‌هایی که علیه ایران صادر می‌شود، درخواست از ایران است، این نوع ادبیات یعنی ما به نقطه قابل اتکایی رسیدیم که این‌گونه درخواست می‌کنند.
 
حاجی‌زاده اظهار داشت: امروز در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین در بین چند کشور تراز اول دنیا هستیم، در این راه غربی‌ها چه کمکی به ما کردند، با عنایت خداوند، پایگاه‌های پرشمار آمریکا در اطراف ما که به‌ عنوان تهدید برای ما محسوب می‌شد، برای ما تبدیل به فرصت شد.
 
وی اضافه کرد: روزی ما را تحریم تسلیحاتی کردند و اجازه خرید تسلیحات را نداشتیم، اما امروز تحریم تسلیحاتی هستیم و اجازه صادرات تسلیحات را نداریم؛ شرایط خیلی عوض‌شده است و ما در یک مسیر بسیار دشوار حرکت کرده‌ایم و به این توانمندی رسیده‌ایم.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با توانمندی‌های کشور خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب برای ساختن یک پل باید از مهندسین خارجی استفاده می‌کردیم، اما الآن به خودکفایی رسیده‌ایم البته اگر بعد از جنگ در این حوزه همت نمی‌کردیم، مطمئناً در این حوزه هم ما را تحریم می‌کردند.
 
وی اضافه کرد: آل سعود خبیث، دائماً در حال پول خرج کردن هستند تا کشور ما ناامن شود. هر روز مجموعه‌های امنیتی کشور در حال دستگیری یک گروه هستند در این شرایط یک مسؤول می‌گوید اگر نیروهای نظامی نداشتیم، در حوزه اقتصاد وضع ما خوب بود.
 
حاجی‌زاده تصریح کرد: وضعیت ایران را با دو کشور شکست‌خورده ژاپن و آلمان که اجازه ندارند ارتش داشته باشند مقایسه می‌کنند و می‌گویند اگر نیروی نظامی نداشتیم وضعمان خوب بود، من نمی‌دانم واقعاً می‌فهمند و این حرف‌ها را می‌زنند یا نمی‌فهمند؛ اگر جرأت دارند چند روز بدون محافظ تردد کنند بعد بگویند کشور نیروی نظامی نمی‌خواهد.
 
وی نداشتن خط قرمز سیاسی در کشور را یکی از معضلات کشور دانست و گفت: متأسفانه خط قرمزی در حوزه سیاست نداریم و این‌یکی از معضلات کشور است، هرکس برای رسیدن به اهداف سیاسی خود حاضر است هر حرفی را بزند و هر کاری را بکند و هرکسی در رابطه با هر چیزی نباید صحبت کند.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: امروز دشمنان علیه ما بسیج شده‌اند این‌گونه صحبت‌ها آن‌ها را به طمع می‌اندازد، این دستاوردهایی که بعد از 38 سال و با تقدیم 220 هزار شهید و تعداد زیادی جانباز به دست آورده‌ایم نباید به‌ راحتی از دست بدهیم.
 
وی بیان کرد: عربستان سعودی از لحاظ هزینه کردن در تسلیحات نظامی، چهارمین کشور جهان است، دورتادور ما آمریکایی‌ها پایگاه ایجاد کرده‌ و در اطراف کشور ما ناامنی وجود دارد. با این‌ وجود باید خودمان را خلع سلاح کنیم؛ ما روزبه‌روز در همه زمینه‌های نظامی پیشرفت خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم کشور ناامن شود.
 
حاجی‌زاده گفت: برای ما فصل‌الخطاب سخنان رهبری است، رهبری انقلاب در سخنان خود عدم تبعیت از دشمنان را برای ما تبیین کرده‌اند و اجازه نمی‌دهیم کسی از غرب یا آمریکایی‌ها تبعیت کند چرا که ما خدا را قبول داریم؛ نه کدخدا را، همان‌گونه که 38 سال پیش ایستادگی کردیم بازهم ادامه خواهیم داد.
 
وی افزود: اگر بخواهیم مسیرمان نزدیک‌تر باشد، باید شناخت خود را بیشتر کنیم اگر بخواهیم به عهد خود با شهدا پایبند باشیم، باید بصیرت خود را افزایش دهیم و فریب مسائل ظاهری را نخوریم؛ دشمن در تلاش برای تغییر افکار مردم است، ما باید با هوشیاری عمل کنیم و مانع از این اتفاق شویم.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اینکه فقط در کلام بگوییم پیرو ولایت هستیم اما بصیرت نداشته باشیم، ما را گرفتار خواهد کرد باید هم خودمان برای افزایش بصیرت تلاش کنیم و هم دیگران را توجه کنیم.
 
وی تصریح کرد: هر نگاه و هر اعتقادی که داشته باشیم، همه ما سرنشینان این کشتی هستیم؛ نباید اجازه بدهیم کسی به این کشتی نظام آسیب بزند لازمه این امر، فعال بودن و حضور داشتن است و باید در این جهت تلاش کنیم.
 
حاجی‌زاده با اشاره به بومی‌سازی صنعت نظامی در کشور گفت: اول انقلاب در صنعت موشکی در نقطه صفر بودیم اما امروز در این صنعت، از ایده تا محصول کاملاً ایرانی است، دورتادور کشور ما را هم که حصار بکشند نمی‌توانند جلوی تولید آن را بگیرند.
 
وی خاطرنشان کرد: رادار که یک وسیله دفاعی است به ما نمی‌دادند اما رادارهای بومی ما هواپیمای صهیونیستی که مدتی پیش وارد کشور شد را در منطقه نطنز شناسایی و منهدم کردند.
 
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با هدایت رهبر حکیمانه انقلاب، مطمئن باشید از این پیچ تاریخی هم عبور خواهیم کرد، این موج ناامیدی و تبلیغاتی که انجام می‌شود، نباید ما را سست کند چرا که این هم یکی از تلاش دشمنان است.
/2759/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">