گروه سایبری فاتح

گروه فرهنگی فاتح خیبر (تاسیس : 1393)

لوگوي فاتح
همسنگران
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

امیر پوردستان :

غرش موشک‌هایمان دشمن را در بر می‌گیرد

غرش موشک‌هایمان دشمن را در بر می‌گیرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه آمریکا دشمن اصلی ماست، گفت : غُرش موشک‌ها و پرواز بالگردها، او را دربر می‌گیرد و این مسئله بازدارندگی ایجاد می‌کند.
 
به گزارش فاتح نیوز به نقل از مهر، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید هوانیروز که صبح امروز در ستاد هوانیروز برگزار شد، با اشاره به عملیات شکوهمند و افتخارآفرین مرصاد اظهار داشت: مرصاد عملیاتی بود که با هماهنگی نیروهای ارتش، بسیج، سپاه و نیروهای مردمی جمهوری اسلامی ایران و با محوریت هوانیروز انجام شد.
 
وی با بیان اینکه بر اثر این عملیات، پرونده منافقین در هم پیچیده شد، تصریح کرد: مرصاد یک عملیات بزرگ و سرنوشت‌ساز است. منافقین روی ابعاد نظامی خود فعالیت‌های زیادی انجام داده بودند و در آن زمان ظرفیت عملیاتی آنها بسیار بالا بود.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در پایان جنگ، منافقین با پشتیبانی رژیم بعث خود را به مرزهای ما نزدیک کردند اما سیلی آخر را خوردند و دیگر هیچ وقت نتوانستند تا آن حد آماده شوند.
 
پوردستان، عملیات مرصاد را تیر خلاصی دانست که نیروهای جمهوری اسلامی ایران به منافقین زدند و گفت: یکی از مأموریت‌های اصلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، حفظ و ارتقای نیروهای رزمی و دفاعی است.
 
وی با اشاره به مؤلفه‌های ضروری افزایش توان رزمی و دفاعی تصریح کرد: اولین مؤلفه، ارتقای اعتماد به نفس نیروها است.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش، دومین مؤلفه را ایجاد امنیت روانی در جامعه عنوان کرد و افزود: در این شرایط مردم به نیروهای مسلح اطمینان خواهند داشت.
 
پوردستان در ادامه گفت: سومین مؤلفه و برکت آمادگی، بازدارندگی است؛ وقتی دشمن به این نتیجه رسید که نیروهای مسلح آماده است و انگشتش روی ماشه، اقدامی نمی‌کند.
 
وی با طرح این سؤال که شما فکر می‌کنید آمریکا علاقه‌مند به حمله به جمهوری اسلامی ایران نیست، افزود: ولی می‌بیند سربازان ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران انگشتانشان روی ماشه است و غُرش موشک‌ها و پرواز بالگردها، او را دربر می‌گیرد و این مسئله بازدارندگی ایجاد می‌کند.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با بیان اینکه با چهره جدیدی از تهدید روبرو هستیم، تصریح کرد: متناسب با تهدیدها باید آماده شویم. با تهدید در حوزه‌ جنگ‌های نیابتی روبرو هستیم.
 
پوردستان خاطرنشان کرد: ما برای مقابله با آمریکا، خود را آماده می‌کنیم چون آمریکا دشمن اصلی ماست.
 
وی ادامه داد: خود را برای جنگ‌های نیابتی که بازیگر اصلی آن گروه‌های تکفیری و تروریستی هستند، آماده کردیم.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش، اولین اقدام نیروی زمینی در این مورد را رصد مداوم گروه‌های تروریستی و تکفیری عنوان کرد و گفت: متناسب با آن، دکترین خود و تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها را تعریف کرده‌ایم؛ اگر تهدیدی بخواهد شکل بگیرد، فرزندان ملت آماده هستند.
 
پوردستان در خصوص فعالیت‌های نیروی زمینی ارتش برای مقابله با جنگ‌های نیابتی گفت: برای افزایش آمادگی، یگان‌های واکنش سریع را ایجاد کرده‌ایم و مدرسه تک‌ تیرانداز نیز تشکیل داده‌ایم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین ارتقای ظرفیت‌های بالگردی با پشتیبانی و مجموعه فداکار هوانیروز، از اقدامات دیگر است.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه تصریح کرد: صنعت دفاعی به حدی رسیده که بسیاری از قطعات بالگردی توسط خودمان تولید می‌شوند.
 
پوردستان یکی از اقدامات در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل را ساخت و رونمایی از شبیه‌سازها برشمرد و افزود: یکی از مزیت‌های استفاده از شبیه‌سازها این است که هزینه‌های ما را کاهش می‌دهد و به جز 5 یا 6 کشور دنیا، کشور دیگری نمی‌تواند شبیه‌ساز بسازد.
/2759/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">